Welkom in Thorn, Panningen & Venlo! Vragen? Bel ons op 0475-563909!
Bekijk hier onze openingstijden
IVM de feestdagen in het vooruitzicht kan het iets langer duren dan u gewend bent van ons. Vandaag besteld, morgen in huis... Als je tussen dinsdag en vrijdag voor 15.00 uur besteld en het artikel is op voorraad dan sturen we het meestal dezelfde dag nog naar je op. Hoe fijn is dat? Voor bestellingen geplaatst tussen vrijdag na 15.00 uur tot en met maandag: deze worden op dinsdag verzonden en heb je dan (meestal) woensdag in huis. Deze levertermijnen gelden binnen NL*. Bestel je een artikel dat niet op voorraad is, en dus een langere levertijd heeft? Dan informeren we je uiteraard over de levertijd.
Wij versturen onze standaard pakketten via Post NL of DHL. Indien gewenst kunnen we je de track & trace code mailen.
De verzendkosten zijn als volgt:
*Aan deze service kunnen geen rechten worden ontleend. Wij zijn ook afhankelijk van personeel en transporteurs.
Ik wil mijn bestelling retourneren, kan dat?
Mocht je een bestelling of een gedeelte ervan willen retourneren dan kan dat natuurlijk. De wettelijke zichttermijn bedraagt 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Binnen deze 14 dagen dien je ons per e-mail op de hoogte te stellen dat je iets wilt retourneren. Je ontvangt vervolgens van ons de retour instructies. Als we de bestelling in goede staat retour hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag met aftrek van de verzendkosten binnen 30 dagen terugbetaald op je bankrekening.
Let op: retourneren van artikelen is voor eigen risico en rekening.
Er is een artikel beschadigd of kapot, wat nu?
Wij doen ons uiterste best om je bestelling goed te verpakken zodat deze zonder beschadigingen bij je thuis aankomt. Helaas komt het soms toch voor dat er onderweg iets kapot of beschadigd raakt. Als er iets mis is met jouw pakketje vragen we je het volgende te doen:
1. Bewaar de verpakking waarin je je bestelling hebt ontvangen
2. Maak een foto van de verpakking met daarop duidelijk het verzendetiket (dus waar jouw adres op staat)
3. Maak een foto van hoe het artikel verpakt heeft gezeten
4. Maak een (liefst meerdere) foto('s) van de schade
5. Stuur dit per e-mail of whats app naar ons toe en wacht op verdere instructies.
6. Wij gaan contact opnemen met de vervoerder en dienen een schadeclaim in. Indien mogelijk zullen we het artikel vervangen dan wel vergoeden. Soms vragen we je de beschadigde artikelen retour te sturen.
You cart is currently empty